AND THE WINNER IS… CLAUDIA STRÄTER!

AND THE WINNER IS… CLAUDIA STRÄTER!

Claudia Sträter won deze week de publieksprijs in de categorie Retail Evolution bij de Dutch Retail Experience Awards in het sfeervolle Machinegebouw van de Westergasfabriek in Amsterdam. De Dutch Retail Experience Awards is een landelijke retailprijs voor modezaken, in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren. Claudia Sträter won de Retail Evolution Award met name vanwege onze focus op duurzaamheid! Het was een feestje. We willen iedereen die heeft gestemd bedanken en delen hier graag het juryrapport:

Voor het eerste jaar van de Retail Evolution categorie is het Claudia Sträter gelukt om de eerste plaats te bemachtigen met een score van 9,2! Het publiek is erg enthousiast over Claudia Sträter, omdat het merk zich bezighoudt met duurzaamheid op verschillende vlakken, waaronder eerlijke handel en productie. Je gaat met een goed gevoel naar de winkel, omdat je weet dat er veel aandacht wordt besteed aan duurzaamheid. Verder is de service altijd top en weten de medewerkers alles over de aangeboden producten. Claudia Sträter is goed op de hoogte van waar de klant naar op zoek is en dat zie je terug. ‘Claudia Sträter blijft mee ontwikkelen in het huidige complexe fashion landschap en weet daarbij vast te houden aan haar eigen kernwaarden. Van daaruit gaan ze met hun tijd mee.’

Op de tweede plaats in deze categorie eindigde Duifhuizen tassen & koffers en op de derde plaats Sissy-Boy. In de categorie Retail Excellence Award gingen de eerste en derde publieksprijs naar respectievelijk Van Tilburg uit Nistelrode en Niek Jansen uit Didam. Twee exclusieve zaken die ook Claudia Sträter in het assortiment hebben. Gefeliciteerd!

Gerelateerde Artikelen
EMPOWERED BY Claudia Sträter

Persbericht

Claudia Sträter lanceert merkcampagne met actrice Anna Drijver

Claudia Sträter lanceert in februari 2019 de merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter. Met in de hoofdrol: Anna Drijver. EMPOWERED BY Claudia Sträter staat voor vrouwelijke elegantie, authenticiteit en ambitie. Het high end fashion merk herkent deze waarden in de getalenteerde actrice en vroeg haar daarom als gezicht van de campagne. Claudia Sträter wil laten zien hoe sterk en relevant het merk - dat al bijna vijftig jaar bestaat - nog altijd is voor de zelfbewuste, gedreven vrouw. De samenwerking is aangegaan voor de modeseizoenen zomer en winter 2019.

Lees meer
Nieuw bij Claudia Sträter | Charlotte Rhys

Als aanvulling op ons assortiment presenteren wij luxueuze bad-, body- en lifestyleproducten van het merk Charlotte Rhys: een douchegel, hand- en bodylotion, interieurspray en geurkaars. Het Zuid-Afrikaanse merk heeft de bescherming van natuurlijke bronnen en duurzame ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Een merk met een geweten dus, dat perfect aansluit bij de missie van Claudia Sträter om bij te dragen aan een meer duurzame wereld. Om u kennis te laten maken met de producten van Charlotte Rhys ontvangt u tijdens de Preview Days een mini set met luxe bad- en bodyproducten bij besteding vanaf €150.

Lees meer
Waste2Wear | Ocean Plastic Project

In de winkels van zusterlabels Expresso, Promiss, Steps en Claudia Sträter zijn dit modeseizoen - herfst/winter 2018 - fashion items te vinden die hebben bijgedragen aan het verkleinen van de gigantische plastic afvalberg. Twee miljoen plastic flesjes zijn door het Waste2Wear | Ocean Plastic Project waaraan deze merken deelnemen niet in het milieu achtergebleven of in de verbrandingsoven terechtgekomen. Het doel van dit project is met concrete oplossingen het bewustzijn dat het anders kan te vergroten.

Lees meer