AND THE WINNER IS… CLAUDIA STRÄTER!

AND THE WINNER IS… CLAUDIA STRÄTER!

Claudia Sträter won deze week de publieksprijs in de categorie Retail Evolution bij de Dutch Retail Experience Awards in het sfeervolle Machinegebouw van de Westergasfabriek in Amsterdam. De Dutch Retail Experience Awards is een landelijke retailprijs voor modezaken, in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren. Claudia Sträter won de Retail Evolution Award met name vanwege onze focus op duurzaamheid! Het was een feestje. We willen iedereen die heeft gestemd bedanken en delen hier graag het juryrapport:

Voor het eerste jaar van de Retail Evolution categorie is het Claudia Sträter gelukt om de eerste plaats te bemachtigen met een score van 9,2! Het publiek is erg enthousiast over Claudia Sträter, omdat het merk zich bezighoudt met duurzaamheid op verschillende vlakken, waaronder eerlijke handel en productie. Je gaat met een goed gevoel naar de winkel, omdat je weet dat er veel aandacht wordt besteed aan duurzaamheid. Verder is de service altijd top en weten de medewerkers alles over de aangeboden producten. Claudia Sträter is goed op de hoogte van waar de klant naar op zoek is en dat zie je terug. ‘Claudia Sträter blijft mee ontwikkelen in het huidige complexe fashion landschap en weet daarbij vast te houden aan haar eigen kernwaarden. Van daaruit gaan ze met hun tijd mee.’

Op de tweede plaats in deze categorie eindigde Duifhuizen tassen & koffers en op de derde plaats Sissy-Boy. In de categorie Retail Excellence Award gingen de eerste en derde publieksprijs naar respectievelijk Van Tilburg uit Nistelrode en Niek Jansen uit Didam. Twee exclusieve zaken die ook Claudia Sträter in het assortiment hebben. Gefeliciteerd!

Gerelateerde Artikelen
Fashion Revolution Week 2019

Tijdens Fashion Revolution Week wordt aandacht gevraagd voor de arbeidsomstandigheden in de textielindustrie. Concrete aanleiding voor dit initiatief was de ramp bij Rana Plaza in Bangladesh in 2013. Het doel van Fashion Revolution Week is aandacht vragen voor en geven aan de makers van onze kleding en bewustzijn te creëren bij de consument met de terugkerende vraag Who Made My Clothes?

Lees meer
Claudia Sträter X Vouch

Claudia Sträter draagt kunst en vormgeving een warm hart toe. Voor het modeseizoen zomer 2019 vroeg Head of Design Ger-Jan de Gilde vier mode-illustratoren, allen ArtEZ alumni, een illustratie te maken geïnspireerd op de thema’s uit de collectie. 

Lees meer
EMPOWERED BY Claudia Sträter

Persbericht

Claudia Sträter lanceert merkcampagne met actrice Anna Drijver

Claudia Sträter lanceert in februari 2019 de merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter. Met in de hoofdrol: Anna Drijver. EMPOWERED BY Claudia Sträter staat voor vrouwelijke elegantie, authenticiteit en ambitie. Het high end fashion merk herkent deze waarden in de getalenteerde actrice en vroeg haar daarom als gezicht van de campagne. Claudia Sträter wil laten zien hoe sterk en relevant het merk - dat al bijna vijftig jaar bestaat - nog altijd is voor de zelfbewuste, gedreven vrouw. De samenwerking is aangegaan voor de modeseizoenen zomer en winter 2019.

Lees meer