Claudia Sträter loves Anna Drijver

Claudia Sträter loves Anna Drijver

PERFECTE MATCH

Kenmerken die in alle collecties van Claudia Sträter terugkomen zijn kracht, veelzijdigheid en eigenzinnigheid. Het zijn dezelfde eigenschappen die het karakter van Anna Drijver het beste omschrijven. Het afgelopen seizoen is dan ook gebleken dat Anna Drijver en Claudia Sträter een perfecte match zijn. De krachtige outfits van Claudia Sträter die Anna draagt, lijken voor haar gemaakt.

ANNA’S FAVORIET

Anna Drijver heeft veel zin in het komende seizoen: ‘Ik vind het ontzettend leuk om op deze manier zichtbaar te zijn. Elke keer wanneer ik ergens een campagnefoto zie, ben ik super trots. Ik heb mijn favorieten van het komende seizoen al ontdekt! Tijdens de campagneshoot voor het seizoen winter 2019 werd ik verliefd op de set die bestaat uit een grijs mélange shirt en een bijpassende pantalon van een zachte flanelachtige stof. Ik voelde me er stoer en vrouwelijk in.’

EMPOWERING

De campagne EMPOWERED BY Claudia Sträter staat voor vrouwelijke elegantie, authenticiteit en ambitie. De missie van Claudia Sträter is om met de collecties de kracht van vrouwen te ondersteunen en te versterken. Zodat zij kan doen waar ze goed in is en waar haar hart sneller van gaat kloppen. De empowering outfits die de gevarieerde collectie winter 2019 typeren, onderstrepen deze ambitie.

De campagnefoto’s zijn gemaakt door modefotograaf Klaas Jan Kliphuis.

Gerelateerde Artikelen
Focus op verantwoorde en gecertificeerde mohair

Aangezien er steeds meer vragen komen over ons beleid wat betreft mohair, hierbij onze toelichting:

We willen graag transparant zijn over ons MVO-beleid. We gebruiken verschillende dierlijke materialen in de collecties, waaronder mohair. Dit haar is afkomstig van de angorageit. In 2018 bestond de collectie uit 0,16% mohair, voornamelijk verwerkt in knitwear.

Lees meer
Claudia Sträter loves Anna Drijver

De succesvolle merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter, met in de hoofdrol actrice Anna Drijver, krijgt een winters vervolg. Met de campagne EMPOWERED BY Claudia Sträter, die in februari van dit jaar werd gelanceerd, laat het modemerk zien hoe sterk en relevant de collectie is voor de krachtige, zelfbewuste vrouw.

Lees meer
Fashion Revolution Week 2019

Tijdens Fashion Revolution Week wordt aandacht gevraagd voor de arbeidsomstandigheden in de textielindustrie. Concrete aanleiding voor dit initiatief was de ramp bij Rana Plaza in Bangladesh in 2013. Het doel van Fashion Revolution Week is aandacht vragen voor en geven aan de makers van onze kleding en bewustzijn te creëren bij de consument met de terugkerende vraag Who Made My Clothes?

Lees meer