EMPOWERED BY Claudia Sträter

EMPOWERED BY Claudia Sträter

Claudia Sträter lanceert merkcampagne met actrice Anna Drijver

Claudia Sträter lanceert in februari 2019 de merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter. Met in de hoofdrol: Anna Drijver. EMPOWERED BY Claudia Sträter staat voor vrouwelijke elegantie, authenticiteit en ambitie. Het high end fashion merk herkent deze waarden in de getalenteerde actrice en vroeg haar daarom als gezicht van de campagne. Claudia Sträter wil laten zien hoe sterk en relevant het merk - dat al bijna vijftig jaar bestaat - nog altijd is voor de zelfbewuste, gedreven vrouw. De samenwerking is aangegaan voor de modeseizoenen zomer en winter 2019. 

Gedrevenheid & passie

Wat actrice Anna Drijver en modemerk Claudia Sträter bindt, is gedrevenheid en passie voor hun vak. Niet opgeven, het beste uit jezelf halen en als deel van een team het grotere geheel zien. Anna is naast actrice ook moeder, scriptschrijver, partner, voorzitter van de acteursbelangenvereniging, vriendin, dochter… Welke rol ze ook vervult, de kleding van Claudia Sträter onderstreept haar veelzijdige persoonlijkheid en versterkt haar kracht.

Sterk merk

Anna Drijver: ‘Ik ben heel trots op deze samenwerking. Naast mijn werk als actrice vind ik het heel leuk om me te verbinden aan de campagne van een sterk merk als Claudia Sträter. Mijn eigen stijl is klassiek en vrouwelijk en dat zie ik ook bij Claudia Sträter terug. Ik heb de fotoshoot kunnen doen met mijn favoriete team en ben heel blij met het resultaat. De kleding geeft me een sterk gevoel.’

Doordachte collectie

Claudia Sträter is een toonaangevend Nederlands damesmodemerk dat internationale modetrends vertaalt naar een duidelijk herkenbaar handschrift; vrouwelijk en stijlvol, met een elegante belijning en oog voor detail. Het merk staat bekend om het gebruik van prachtige garens en stoffen - veelal van Italiaanse oorsprong - en een impecable gevoel voor fit. Deze kenmerken zijn terug te vinden in alle fashion items; van het pak met personality tot de iconische camel blazermantel.

Elk seizoen brengt Claudia Sträter verschillende modethema’s binnen een doordachte collectie die uitnodigt om te mixen & matchen. Vrouwelijkheid, functionaliteit, kwaliteit en duurzaamheid staan voorop. De missie van het merk is om met de collecties de kracht van vrouwen te ondersteunen en te versterken. Claudia Sträter weet hoe belangrijk het is voor vrouwen om er goed uit te zien, want daar is het merk al bijna vijftig jaar mee bezig. 

Gerelateerde Artikelen
Claudia Sträter loves Anna Drijver

De succesvolle merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter, met in de hoofdrol actrice Anna Drijver, krijgt een winters vervolg. Met de campagne EMPOWERED BY Claudia Sträter, die in februari van dit jaar werd gelanceerd, laat het modemerk zien hoe sterk en relevant de collectie is voor de krachtige, zelfbewuste vrouw.

Lees meer
Fashion Revolution Week 2019

Tijdens Fashion Revolution Week wordt aandacht gevraagd voor de arbeidsomstandigheden in de textielindustrie. Concrete aanleiding voor dit initiatief was de ramp bij Rana Plaza in Bangladesh in 2013. Het doel van Fashion Revolution Week is aandacht vragen voor en geven aan de makers van onze kleding en bewustzijn te creëren bij de consument met de terugkerende vraag Who Made My Clothes?

Lees meer
Claudia Sträter X Vouch

Claudia Sträter draagt kunst en vormgeving een warm hart toe. Voor het modeseizoen zomer 2019 vroeg Head of Design Ger-Jan de Gilde vier mode-illustratoren, allen ArtEZ alumni, een illustratie te maken geïnspireerd op de thema’s uit de collectie. 

Lees meer