EMPOWERED BY Claudia Sträter

EMPOWERED BY Claudia Sträter

Claudia Sträter lanceert merkcampagne met actrice Anna Drijver

Claudia Sträter lanceert in februari 2019 de merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter. Met in de hoofdrol: Anna Drijver. EMPOWERED BY Claudia Sträter staat voor vrouwelijke elegantie, authenticiteit en ambitie. Het high end fashion merk herkent deze waarden in de getalenteerde actrice en vroeg haar daarom als gezicht van de campagne. Claudia Sträter wil laten zien hoe sterk en relevant het merk - dat al bijna vijftig jaar bestaat - nog altijd is voor de zelfbewuste, gedreven vrouw. De samenwerking is aangegaan voor de modeseizoenen zomer en winter 2019. 

Gedrevenheid & passie

Wat actrice Anna Drijver en modemerk Claudia Sträter bindt, is gedrevenheid en passie voor hun vak. Niet opgeven, het beste uit jezelf halen en als deel van een team het grotere geheel zien. Anna is naast actrice ook moeder, scriptschrijver, partner, voorzitter van de acteursbelangenvereniging, vriendin, dochter… Welke rol ze ook vervult, de kleding van Claudia Sträter onderstreept haar veelzijdige persoonlijkheid en versterkt haar kracht.

Sterk merk

Anna Drijver: ‘Ik ben heel trots op deze samenwerking. Naast mijn werk als actrice vind ik het heel leuk om me te verbinden aan de campagne van een sterk merk als Claudia Sträter. Mijn eigen stijl is klassiek en vrouwelijk en dat zie ik ook bij Claudia Sträter terug. Ik heb de fotoshoot kunnen doen met mijn favoriete team en ben heel blij met het resultaat. De kleding geeft me een sterk gevoel.’

Doordachte collectie

Claudia Sträter is een toonaangevend Nederlands damesmodemerk dat internationale modetrends vertaalt naar een duidelijk herkenbaar handschrift; vrouwelijk en stijlvol, met een elegante belijning en oog voor detail. Het merk staat bekend om het gebruik van prachtige garens en stoffen - veelal van Italiaanse oorsprong - en een impecable gevoel voor fit. Deze kenmerken zijn terug te vinden in alle fashion items; van het pak met personality tot de iconische camel blazermantel.

Elk seizoen brengt Claudia Sträter verschillende modethema’s binnen een doordachte collectie die uitnodigt om te mixen & matchen. Vrouwelijkheid, functionaliteit, kwaliteit en duurzaamheid staan voorop. De missie van het merk is om met de collecties de kracht van vrouwen te ondersteunen en te versterken. Claudia Sträter weet hoe belangrijk het is voor vrouwen om er goed uit te zien, want daar is het merk al bijna vijftig jaar mee bezig. 

Gerelateerde Artikelen
EMPOWERED BY Claudia Sträter

Persbericht

Claudia Sträter lanceert merkcampagne met actrice Anna Drijver

Claudia Sträter lanceert in februari 2019 de merkcampagne EMPOWERED BY Claudia Sträter. Met in de hoofdrol: Anna Drijver. EMPOWERED BY Claudia Sträter staat voor vrouwelijke elegantie, authenticiteit en ambitie. Het high end fashion merk herkent deze waarden in de getalenteerde actrice en vroeg haar daarom als gezicht van de campagne. Claudia Sträter wil laten zien hoe sterk en relevant het merk - dat al bijna vijftig jaar bestaat - nog altijd is voor de zelfbewuste, gedreven vrouw. De samenwerking is aangegaan voor de modeseizoenen zomer en winter 2019.

Lees meer
Nieuw bij Claudia Sträter | Charlotte Rhys

Als aanvulling op ons assortiment presenteren wij luxueuze bad-, body- en lifestyleproducten van het merk Charlotte Rhys: een douchegel, hand- en bodylotion, interieurspray en geurkaars. Het Zuid-Afrikaanse merk heeft de bescherming van natuurlijke bronnen en duurzame ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Een merk met een geweten dus, dat perfect aansluit bij de missie van Claudia Sträter om bij te dragen aan een meer duurzame wereld. Om u kennis te laten maken met de producten van Charlotte Rhys ontvangt u tijdens de Preview Days een mini set met luxe bad- en bodyproducten bij besteding vanaf €150.

Lees meer
Waste2Wear | Ocean Plastic Project

In de winkels van zusterlabels Expresso, Promiss, Steps en Claudia Sträter zijn dit modeseizoen - herfst/winter 2018 - fashion items te vinden die hebben bijgedragen aan het verkleinen van de gigantische plastic afvalberg. Twee miljoen plastic flesjes zijn door het Waste2Wear | Ocean Plastic Project waaraan deze merken deelnemen niet in het milieu achtergebleven of in de verbrandingsoven terechtgekomen. Het doel van dit project is met concrete oplossingen het bewustzijn dat het anders kan te vergroten.

Lees meer